A pékségben is kell nyomtatót használni

2 évvel ezelőtt nyáron, egy pékségben dolgoztam. Kedves, kézműves hely volt, ahol nem dolgozott egyszerre túl sok alkalmazott. Mindig is nagy álmom volt péknek lenni és saját kézzel tekerni a kakaós csigákat. Mivel nem volt pék képesítésem, ezért inkább az agyamnak vették hasznát. Ami azt jelentette, hogy sokat jegyzeteltem a raktárban, én írtam össze a rendeléseket és én végeztem a papírmunkát.

Nem volt különösebb gondom vele, mert tudok alkalmazkodni a helyzetekhez. Inkább a pékségnek volt baja a papírmunka elvégzésével, mert nagyon rozoga volt a toner a nyomtatóban. Az egyik nap, mikor egyetlen lapot többször kellett kinyomtatnom, elhatároztam, hogy változtatni fogok ezen. Rákerestem, hogy honnan lehet tonert rendelni kedvező áron, és a Nyomtatóalkatrész oldalát adta ki.

Rákattintottam a linkre, és a Nyomtatóalkatrész főoldalán találtam magamat. Nem volt túlcsicsázva az oldal, de nem is volt igénytelen. Designban elérte nálam az arany középutat. Elsősorban ezért döntöttem úgy, hogy nem fogok elkattintani egy másik linkre. Belépésem után több menüpont fogadott. Olyanok, mint Toner | Ingyenes Kiszállítás, vagy Papír. A lényeg, hogy nem volt túl nehéz megtalálni az általam keresett termékeket.

A főnököm belépett a szobába és megkérdezte, hogy mit csinálok. Én elmagyaráztam neki, hogy segíteni szeretnék, ezért felmentem a Nyomtatóalkatrész oldalára. Innen tudunk végre kedvezményesen tonert rendelni, ráadásul egy csomó közülük ingyenes kiszállítással van. Megkérdezte, hogy mi ez a Toner | Ingyenes Kiszállítás felirat. Én nem tudtam elsőre válaszolni. Mondtam neki, hogy nyugodtan nézze meg és olvasson utána. Ti is megnézhetitek az átküldött linken a Nyomtatóalkatrész oldalát.

A főnököm ezután megdicsért a szorgalmasságomért. Leült egy székre, és segített a vásárlásban. Elmagyarázta, hogy milyen fajta nyomtatójuk van és, hogy milyen tonerre lenne szükség. Rákattintottunk a „Toner | Ingyenes Kiszállítás” menüpontra, ahol kiadta a számtalan terméket. Használtunk egy szűrőt, hogy leszűkítsük a találatokat olyan fajta tonerekre, amelyeket mi keresünk.

Ez bonyolultnak hangozhat, de egyáltalán nem volt nehéz. Az oldal átlátható kialakítása miatt könnyedén meg tudtuk találni a számunkra ideális tonert. A főnököm azonban egy kifejezetten óvatos ember volt. Megkérte, hogy adjam át neki egy kicsit a helyet. Rákattintott a termékre, ez pedig feldobott egy oldalt, ahol még részletesebben le volt írva a toner minden paramétere.

Főnököm így olvasgatott egy pár percig. Látszott rajta, hogy kezdi elengedni az aggodalmait. A részletes leírás miatt tudta, hogy megfelelő lesz a toner, amit rendelni fog. Többször megbánta már, hogy rossz fajta alkatrészt rendelt. Itt azonban garantált volt a siker.

Az előző hetek papírmunkája során nem is gondoltam bele, hogy milyen sok fajta toner létezik. Számomra magától értetődő volt, hogy a nyomtató kinyomtatja a dolgokat, nem gondoltam, hogy ennyire kell figyelni a karbantartására . Most azonban, ahogy néztem a főnökömet, aki árgus szemekkel figyelte az adatokat, rájöttem, hogy emögött is milyen munka van.

Miután meggyőződött róla, hogy jól választott, visszaengedett a székbe. Én behelyeztem a „kosárba” a terméket, majd átléptem a vásárlás fülre. Itt a szállítási adatokat kellett megadni, amik egyértelműek voltak. Kiderült, hogy a mi termékünknek ingyenes a kiszállítása, aminek külön örültem. Ki szeretném emelni, hogy itt is nagyon átlátható volt a felület és nem kellett kétszer elolvasnom, hogy milyen adatot kérnek most. Kiválasztottuk továbbá a fizetési módot.

Készen voltunk mindennel, kaptunk egy visszaigazoló e-mailt és már mentünk is vissza dolgozni. A nap végén a főnököm annyit mondott még nekem, hogy legközelebb, ha a nyomtatóhoz kell valami, biztosan a Nyomtatóalkatrész oldaláról fogja rendelni. Utána pedig megköszönte nekem, hogy megtaláltam.