Mire megsült a kenyér, a fűtésünket már meg is javították
Az őszi napok eljöttek a pékségbe is. Reggelente már kabátban kellett munkába járnunk. Ezzel nem is volt probléma, de nehezünkre esett munka közben levenni a meleg ruháinkat. Nyáron nem különösebben zavart minket, de a pékségben nem működött rendesen a fűtés. A hidegebb napok azonban egyre inkább elviselhetetlenné tették a munkakörülményeket.
A főnököm is egyetértett velünk. Ráállított, hogy keressem meg, hogy a fűtésszerelés Budapesten és Pest megyében kiknél oldható meg. Külön megkért rá, hogy figyeljek, nehogy valami gagyi oldalról igényeljem a szolgáltatásokat. Én megígértem, hogy otthon az első dolgom lesz.
Hazaértem és feltekertem a fűtést, hogy megmelegedjenek az átfagyott tagjaim. Nagyon értékeltem most a fűtőtestemet. Elkezdtem a keresést. Emlékeztem a főnököm szavaira és én is csak a legjobb szakembert akartam. Nagyon motivált, hogy rajtam volt a felelősség azzal kapcsolatban, hogy segítsek a munkatársaim életén.
Rákattintottam pár oldalra, de mind eléggé igénytelenül voltak kialakítva. Az első, ami igazán meggyőzött, az a Vízgázfűtésszerelő 24 nevű volt. Nem tudtam ekkor még, hogy ez lesz az utolsó oldal amit meg fogok nézni.
Kellemes, sötétebb sárga szín fogadott és látszott, hogy mennyire ki volt találva a kinézet. A menüpontok, és az oldalon megtalálható jelzések is ehhez a színhez igazodtak, így öröm volt keresni a dolgokat és böngészni az oldalon.
Nem is mertem gondolni arra, hogy ilyen hamar meg lesz oldva a fűtéssel kapcsolatos problémánk. A főoldalon viszont azt állították, hogy akár egy órán belül is ki tudnak jönni. Hát ez elképesztően hangzott. Korábban is volt problémánk a fűtéssel, de akkor a szakember azt mondta, hogy jövő hónapra van csak időpontja. Vicces most arra gondolni, hogy vártunk rá, mikor itt volt egy olyan oldal, mint a Vízgázfűtésszerelő 24.
Rákattintottam az engem érdeklő fűtésszerelés menüpontra és át is dobott egy szép, hosszú tájékoztatóra. Elolvashattam, hogy mi a különbség fűtés- és gázszerelő között. Ez alapján megállapíthattam, hogy nekem egyértelműen fűtésszerelő kell. Elég ciki lett volna, ha rosszat hívok ki. De, mivel részletesen tájékoztatták a vásárlóikat a Vízgázfűtésszerelő 24-nél, nem kellett ilyen félreértésektől tartani.
Végigolvastam a fűtésrendszerek működéséről szóló szöveget. Még újat is tanultam. Ez azért volt jó, mert könnyebben el tudtam magyarázni később a szakembernek, hogy mi lehet a probléma.
Bár szakemberei képesítéséről meggyőzött az oldal, azért külön utánanéztem, hogy milyen véleménnyel vannak róluk az emberek. Kiemelkedően pozitív véleményeket írtak róluk, amik alátámasztották a honlapon talált állításokat. Ez számomra a legfontosabb, mert rengeteg dolgot lehet ígérgetni, de nem mindenki tartja be. Ennél a cégnél nem kellett ettől félnem.
Felhívtam a kékkel kiemelt telefonszámot. Rövid várakozás után fel is vették. Elmagyarázták, hogy náluk rendkívül gyorsan megoldható a Fűtésszerelés Budapesten és Pest megyében. Nagyon kedves volt, akivel beszéltem. Miután megadtam az adataimat, mosolyogva tettem le a telefonomat.
Ritkán érzem azt, hogy boldog vagyok, miközben ügyeket intézek. Ennél a cégnél azt éreztették velem, hogy fontos vagyok és számít az, hogy elégedett vagyok-e a szolgáltatásukkal. Elugrottam a pékségbe, kabátokba bugyolálva. Tényleg megérkeztek egy órán belül. Átnézték a fűtésrendszert, majd elmagyarázták a problémát. Ezután minden tétlenkedés nélkül nekiláttak a munkának. Én csak ültem, és néztem milyen precízen végzik a dolgukat.
Másnap mikor megérkeztek munkatársaim, tisztára le voltak döbbenve, hogy micsoda trópusi hangulat van a pékségben. Megköszönték, hogy ilyen hamar találtam megoldást. A főnököm is külön megdicsért, és kérte, hogy küldjem el neki az oldal címét.